1 Miejsce ołtarzowe w kościele
2 najważniejsza część portalu
3 zwieńczenie wieży
4"głowa" kolumny
5 obrazek z ewangeliarza
6Owalna aureola w okół całej postaci
7 święty z Drzwi Gnieźnieńskich

8.półkoliste zakończenie kościoła
9.jedna z głównych część kościoła
10.sufit wygięty jak kolebka
11.łaćińska nazwa rzymu
12 podziemna część kośćioła
13 miejsce które warto odwiedzić z uwagi na niezwykłe kolumny
14specjalnie wyprawiana skóra cielęca
15tak czasem nazywa sie brąz
16wieś pod łęczycą ze słynna koleglatą
17 nawa poprzeczna

2

Odpowiedzi

2010-01-17T21:39:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T01:44:17+01:00
1. PREZBITERUM
8. ORGANY
9. ORGANY
11. ROMA
12. KATAKUMBY
17. TRANSEPT

Sorry....ale pozostałych słów nie znam.
3 1 3