Przypuśćmy że leży przed toba trzy ksiązki: ogniem i mieczem Sienkiewicza, historia polski oraz fikcyjny Diariusz( czyli zbiór zapisków codzinnych) księcia Jeremiego Wiśniowieckiego(załóżmy, ze książe stworzył takie dzieło) Na których regałach w bibliotece rozmieściłbyś te utwory( jakimi nazwami opisałbyś te regały)

2

Odpowiedzi

2010-01-17T21:42:02+01:00
Regały autorów książek :
H.Sienkiewicz
Diariusz
ks.Jeremiasz Wiśniowiecki
nie wiem czy o to chodziła myśle ze pomogłam licze na naj
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:48:34+01:00
Ogniem i mieczem w dziale pod nazwą powieść historyczna. historia polski w dziale pod nazwą historia polski. zbior zapisków księcia Jeremiego Wisniowieckiego w dziale pod nazwą powieść historyczna.