Gdzie w tych zdaniach są przecinki ( i czy są ) ?
Proszę o pomoc WYŁĄCZNIE osoby, które są dobre z polskiego i pewne na 100%.

Z góry dziękuję.


1.Pogrążony w tęsknocie i wspomnieniach biegam po całym domu szukając swego pokoju.

2.Zaskoczony lecz niezwykle ciekawy zastanawiam się kto w nim mieszka.

3.Zaintrygowany przyglądam się niedbale porozrzucanym książkom.

4.Cały czas myślę o śladach w ogrodzie i odgaduję kto jest zostawił.

PRZEPRASZAM< ŻE JESZCZE RAZ DODAJĘ TO ZADANIE, ALE BARDZO MI NA TYM ZALEŻY.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:42:18+01:00
1.Pogrążony w tęsknocie i wspomnieniach, biegam po całym domu , szukając swego pokoju.

2.Zaskoczony lecz niezwykle ciekawy , zastanawiam się , kto w nim mieszka.

3.Zaintrygowany , przyglądam się niedbale porozrzucanym książkom.

4.Cały czas myślę o śladach w ogrodzie i odgaduję , kto je zostawił.

P.S. przed " lecz " ani przed " i " nie stawia się przecinków :)
nie daj się nabrać :)
2010-01-17T21:45:39+01:00
1.Pogrążony w tęsknocie i w spomnieniach , biegam po całym domu , szukając swego pokoju .
2.Zaskoczony lecz niezwykle ciekawy , zastanawiam się kto w nim mieszka .
3.Zaintrygowany przyglądam się niedbale , porozrzucanym książkom .
4.Cały czas myślę o śladach w ogrodzie , i odgaduje kto je zostawił
2010-01-17T21:46:57+01:00
1. Pogrążony w tęsknocie i wspomnieniach, biegam po całym domu, szukając swego pokoju.
2. Zaskoczony, lecz niezwykle ciekawy, zastanawiam się, kto w nim mieszka.
3.Zaintrygowany, przyglądam się niedbale, porozrzucanym książkom.
4. Cały czas, myślę o śladach w ogrodzie i odgaduję kto je zostawił.