Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:15:34+02:00
Zachód należy do klimatu oceanicznego natomiast wschód do kontynentalnego. dlatego widać wyraźne zmiany miedzy zach i wsch w temperaturze, opadach i sile wiatru
1 5 1
2009-09-28T20:21:33+02:00
Zachód należy do klimatu oceanicznego natomiast wschód do kontynentalnego. dlatego widać wyraźne zmiany miedzy zach i Wsóch w temperaturze, opadach i sile wiatru
3 1 3