Odpowiedzi

2010-01-17T21:47:12+01:00
15=(ms*100%)/80g
1200=100ms
ms=12


Cp=(12*100%)/100=1200/100= 12%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:52:59+01:00
Dane:
mr1= 80g
mr2= 80g + 20g= 100g
Cp1=15%
ms1= Cp1*mr1/100%
ms1= 15%*80g/100%
ms1= 12g
ms2= 12g bo dodano tylko wody więc masa substancji się nie zmieni

Cp2= ms2/mr2*100%
Cp2= 12g/100g*100%
Cp2=12%

Odp. Stęzenie nowego roztworu wynosi 12%

Powodzenia:)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T23:07:06+01:00
Mr=80g
Cp=15%

80 - 100%
x - 15%
x=80 x 15/100=12g
Cp=ms/mr x 100% = 12/100 x 100% =12%