Odpowiedzi

2010-01-17T22:02:29+01:00
Naszą wiarę możemy pogłębiać modląc się, uczestnicząc we mszy świętej, czyniąc dobro, ale przedewszystkim żyjąc według przykazań Bożych.
164 4 164
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:04:59+01:00
Swoją wiarę możemy pogłębiac przez pomoc bliźnim, przez częstą modlitwę, przez życie w sakramentach świętych, przez unikanie pokus, przez wybaczanie innym, przez częsty udział we mszy świętej i ogólnie przez bycie dobrym człowiekiemi przez życie wg 10 przykazań Bożych:)
317 4 317
dzięki ps co to znaczy te wg
według
dzieki Ci bardzo :D