Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:07:03+01:00
Obw=2pir=2pi4=8 pi=25,12cm

100cm:25,12= 3,9 ale na czwartą zabraknie wiec
odp. Można wykonać 3 obręcze
2010-01-17T22:13:54+01:00
W zaleznosci od tego jaka wartosc przyjmiemy za π beda 2 rozwiazania dla π=3 lub 3,14
TO tak
Wzor na Obkola=2πr
liczymy teraz obwod obreczy
2×3,14×4=25,12cm
Z 1m mozemy wykonac 3 obrecze
teraz 2 mozliwosc
2×3×4=24
Z 1m mozemy wykonac 4 obrecze