Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:09:59+01:00
Cuda były znakami, tego że Pan Bóg jest obecny wśród nas.Kiedyś i tak samo dziś ludzie w większości nie wierzą komuś "na słowo" więc były one potrzebne również, po to aby niedowiarkowie zaczęli wierzyć.
2010-01-17T22:10:02+01:00
Cuda były znakiem obecności Boga w naszym świecie i tym że On wgl istnieje, cuda miały pokazac ludziom jak wielki i potężny jest Bóg i że On może wszystko:)
2010-01-17T22:19:29+01:00
Jezus starał udowodnić żejest Mesjaszem. Chciał też sprawdzić Ci w niego wierzą. Jak powtarzał : To wiara was uzdrawia.