Odpowiedzi

2009-09-28T20:13:33+02:00
Jan Paweł II - Watykan 16 X 1978 - Pierwsze słowa z balkonu jako papież
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:26:50+02:00
Polski teolog Karol Wojtyła,
służył Bogu i kochał tak piękny świat.
Był długi czas papieżem tej ziemi,
prawie przez 27 lat.
Przekazywał narodom pokój i dożył,
by wszyscy się wzajemnie szanowali .
Witał ludzi na placu Świętego Piotra,
tam się modlili i śpiewali.
Byl skromny i nieraz bardzo zmęczony,
wskrzeszał siłę ze swojego ducha.
Uczył nas prawdy i szczerej miłości,
pragnął aby jeden drugiemu ufał.

Dusza Jana Pawła II
odpoczywa na wieki
u miłosiernego Boga
bo zawsze była w miłości do wiary
czysta jak święcona woda

Leczył chorych i zrezygnowanych
By stwierdzili że życie jest coś warte
I dali pocieche tym sposród nich
I mieli serca dla wszystkich otwarte
Ojciec Święty odwiedzał różne kraje
całował ziemię tam gdzie go witali
Wierni czuli jego serce i dobroć
Dlatego go tak mocno kochali
Był miłosierny i wybaczył temu
który go chciał perfidnie zabić
przytulił i wziął grzech ciężki
Udało mu się to złe w nim zgasić

Dusza Jana Pawła II
odpoczywa na wieki
u miłosiernego boga
bo zawsze była w miłości do wiary
czysta jak święcona woda

Gdy papież udziełał sakramentu świętych
Dał każdemu nadzieje przetrwania
Umacniał nas w wierze byśmy nie wątpili w boga
Z własnego przekonania
Nakłaniał nas wciąz do dobrych czynów
Bo chciał pokój na świecie wzbudzić
Radził nam już nigdy więcej wojen
I że powinniśmy chciwość odrzucić
Umiłował Boga Maryję i jezusa
Był z czystego źródła bo nie znał gniewu
Jego dusza się z nami pożegnała i
tknęła pismo święte w czasie pogrzebu

Dusza Jana Pawła II
odpoczywa na wieki
u miłosiernego boga
bo zawsze była w miłości do wiary
czysta jak święcona woda

Kilka błędów interpunkcyjnych ale pisałem tekst ze słuchu doceń to pozdrawiam.
35 4 35