Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:28:16+01:00
Lubie czytać ksiązki.
Moją ulubiona ksiązka jest "Spotkanie nad morzem".
Jest to historia o dwuch przyjaciółkach,które(tak jak wskazuje tytuł)
spotkały się nad morzem...
Zaczęły rozmawiać i często się spotykać.
tak powstała ich przyjaźń,mówiły sobie o wszystkich problemach, radościach i smutkach.to była naprawdę prawdziwa przyjaźń!
i taka przyjaźń powinna być w życiu a nie tylko w książkach!
3 2 3
2010-01-17T22:32:47+01:00
Bardzo lubię czytac ksiazki.Sa one jak dla mnie lepsze w porównaniu do filmow-dokładniej opisane.Maja najlepsza do tej pory przeczytana ksiazka jest Zmierzch.Ksiazka ta bardzo mnie zaciekawiła pomimo tego,iż nie nalezy ona do cienkich ksiazek pod wzgledem stron.Ta ksiazka jest o wampirach ,miłosci .Polecam ja i uwazam,ze kazdej nastolatce z pewnoscia spodobałaby sie ;>
2 3 2