1. Fotosynteza: u kogo zachodzi, co jest potrzebne do niej, co powstaje ?
2. Oddychanie komórkowe: u kogo zachodzi, co jest potrzebne do niej, co powstaje ?
3. Fermentacja: u kogo zachodzi, co jest potrzebne do niej, co powstaje ?

krótkie odpowiedzi, mogą być z neta, daje naj, zgłaszam spam.

2

Odpowiedzi

2010-01-17T22:31:52+01:00
1. zachodzi u roślin. potrzebne sa: słońce, dwutlenek powietrza, woda i sole mineralne powstaje tlen.
2. zachodzi w każdej żywej komórce. (patrz załącznik)
3. Fermentacja występuje u bakterii i grzybów. W fermentacji substrat oddechowy zostaje rozbity i przekształcony, po czy jeden produkt ulega utlenianiu, a drugi redukcji. powstaje energia.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:32:24+01:00
1. u roślin,potrzeba CO2 i H2O i jeszcze chlorolpasty sa potrzebne,powstaje glukoza i tlen
2. rośliny,zwierzęta,grzyby;potrzeba do tego glukozy i tlenu i mitochondriów,powstaje CO2 i H2O
3. u bakteri, niektorych grzybow i pasozytow wewnetrznych,potrzeba glukozy,powstaja rozne substancje zalezy od rodzaju fermentacji moze byc alkohol kwas octowy
1 5 1