Odpowiedzi

2010-01-17T22:28:49+01:00
Mieszko I
• Bolesław I Chrobry
• Mieszko II Lambert
• Bezprym
• Mieszko II Lambert
• Kazimierz I Odnowiciel
• Bolesław II Szczodry
• Władysław I Herman
• Zbigniew
• Bolesław III Krzywousty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:33:08+01:00
1.
Mieszko I (ok. 935-992)
Bolesław Chrobry (966-1025)Koronowany w 1025 roku
Mieszko II (990-1034)Koronowany w 1025 roku
Kazimierz Odnowiciel (1016-1058)
Bolesław Śmiały (1040-1081)Koronowany w 1076 roku
Władysław Herman (1042-1102)
Bolesław Krzywousty (1086-1138)

Prosze ;)
2010-01-17T22:45:09+01:00
Władcy dynastii Piastowskiej:
Było ich 8
Siemowit - ok. 900 - 920 r.
Następny był Lestek panował około 920 do 940 roku
Po Lestku był Siemomysł, który panował od 940 do 960 roku.
Po Siemomyśle był Mieszko I . Pierwszy władca Polski i rządził od 960 do 992 roku. Następnie Bolesław I Chrobry ( 992 - 1025) , syn i następca Mieszka I był oficjalnym królem Polskim od 1025 roku.
Następnym królem Polski został Mieszko II Lambert( 1025 - 1031 r )
Kazimierz I Odnowiciel - 1034 i 1039 - 1058 r. I ostatni na tronie Polski z dynastii Piastów Bolesław II Śmiały inaczej Szczodry od 1076 król Polski.