Odpowiedzi

2010-01-17T22:36:47+01:00
Jeśli przekroczymy granicę na wschód to zegar cofnie sie do tyłu np.z 14 na 13

granica zmiany daty - umowna granica ciągnąca się przeważnie wzdłuż 180° długości geograficznej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:37:53+01:00
Jeśli przekroczysz granice zmiany daty z zachodu na wschód będzisz musiał dodać 60 minut.
południk 180 stopni wyznacza międzynarodowwą linnię zmiany daty. Przekraczająć ją ze wschodu na zachód odejmujemy jedną dobę. Natomiast grzy przekraczamy tę linię w odwrotnym kierunku - dodajemy jedną dobę

liczę na naj. ; ))