Odpowiedzi

2010-01-17T22:56:18+01:00
Wydaje mi się że chodzi o to, że wrogów nie znasz tak dobrze jak swoich. Poza tym z wrogiem rzadziej się widujesz i nie czujesz się aż tak odpowiedzialny za swoje czyny jak w stosunku do przyjaciół.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T23:31:49+01:00
Łatwiej jest oskarżac osobie swojej ,przeciwko ideałom i tradycjom,poniewarz cudze wady łatwiej niż swoje widzimy.Osobę tą się zna i można powiedziec wiele rzeczy nawet tych skrytych,i nie łatwo uciec przed taką osobą .A ujśc przed wrogiem jest łatwiej,oraz łatwiej się bronić,przeżyć,zapomniec.Trzeba jednak stale pamiętać o wielu rodzajach zagrożeń.