Odpowiedzi

2010-01-17T23:18:48+01:00
Adrianna Dominika i Izabela to napewno imiona święte.. co do Grety to nie mam pojecia.. pierwszy raz to slysze xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T23:29:38+01:00
Sw. Natalia z Toledo-patronka ludzi nawroconych
Sw. Greta-nieznam zadnej
Sw.Ariadna-nieznam zadnej
Sw.Elżbieta(Izabela) z Turyngii-patronka ubogich
Sw.Dominika-niestety nieznam zadnej
Mam nadzieje ze chociaz troszke pomoglem.