Odpowiedzi

2009-09-28T20:23:21+02:00
Ponieważ kiedy człowiek od kogoś za dużo wymaga to dziwi sie że ten ktos nie moze podolac ale jak on czegos nie może podołac to jest wielkie chalo daczego ktoś narzucił mu takie szybki tempo jest winny cały ,świt tylko nie on
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:28:15+02:00
Należy najpierw wymagać od siebie a potem od innych. Dlaczego ? Jaki sens ma wymaganie od kogoś czegoś czego my sami się do tego nie stosujemy . Dając taki przykład , próbujemy uciszyć klase na lekcji a sami rozmawiamy z kolegą z ławki . Jeżeli ktoś widzi , że tak się zachowujemy to nie bierze na poważnie naszych uwag . Oczekujemy od innych szczerości i prawdo mówności a sami okłamujemy wszystkich w koło to chyba troszeczkę nie w porządku wobec innych . Czasem powinniśmy się dwa razy zastanowić zanim czegoś zaczniemy oczekiwać od innych