Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T02:35:09+01:00
Wszystkich czterocyfrowych jest 9999-1000+1=9000. połowę stanowią parzyste. drugą nieparzyste...
parzyste: 5*10*10*9 = 4500. pięć możliwości dla cyfry 10, po 10 dla dziesiątek i setek oraz 9 (bez zera) dla tysięcy. identycznie dla nieparzystych
1 2 1
2010-01-18T02:52:04+01:00
2. Ile jest rożnych liczb parzystych czterocyfrowych?.

9*10*10*5=4500
2 2 2