Odpowiedzi

2010-01-18T07:38:59+01:00
1.Nasłonecznienie-potrzebne jest roślinom do wytwarzania pokarmu,im jest głębiej tym mniej światła
2.Sole mineralne- są to niezbędne do życia składniki,rosliny pobierają je całą swoja powierzchnią
3.Dwutlenek węgla- jest niezbędny do wytwarzania pokarmu
4.Tlen-konieczny do oddychania wszystkich organizmów żywych
5.Temperatura-od niej zależne są wszystkie funkcje życiowe:oddychanie,odżywianie,wzrost,rozmnażanie
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T07:40:42+01:00
1.temperatura

2.Nasłonecznienie

3.Pozywienie

4.Zawartość tlenu w wodzie

nasłonecznienie-potrzebne roślinom do wytwarzania pokarmu,im głębiej tym mniej światła

sole mineralne-niezbędne do życia składniki,rosliny pobierają je całą swoja powierzchnią

dwutlenek węgla-niezbędny do wytwarzania pokarmu

tlen-konieczny do oddychania wszystkich organizmów zywych

temparatura-od niej zależne są wszystkie funkcjie

zyciowe:oddychanie,odzywianie,,wzrost,rozmnażanie
4 3 4
2010-01-18T13:19:24+01:00
Opływowy kształt ciała który zmniejsza opór wody
oddychanie skrzelami
poruszanie-płetwy zmiana kierunku
pokrycie ciała-łuski-zmniejsza tarcie i opór
1 5 1