Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T07:53:07+01:00
Panie Boże Ty dałeś mi życie,wiarę i nadzieję.
Pozwól mi cieszyc się tym wszystkim do końca mych dni.
Daj mi też siłę bym wytrwała w miłości do Ciebie,
by nic nie zmogło mej wiary.
Każdego dnia czuję Twą obecnośc Twą moc jaką mi dajesz.
Pozwól by także moi bliscy cieszyli się długim życiem,
chwaląc Twe dzieło,i wszystko co nam ofiarowałeś.
29 4 29
2010-01-18T09:18:32+01:00
Panie Boże, dziękuje Ci za łaskę wiary. Za silę i wytrwałość w wierze, nawet przy tylu niepowodzeniach. Pobłogosław wszystkich ludzi głoszących słowo boże świeckich i zakonnych. I dopilnuj by nikt to wszedł na ścieżkę wiary, nie zwątpił z niej. Amen
19 3 19
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T12:01:19+01:00
Panie Boże, dziękuje Ci za To że mnie stworzyłeś,
Za to że mogę życ, za moich bliskich i przyjaciół.
Dziękuje Ci że dałeś mi ludzi którzy mnie kochają i pragną dla mnie jak najlepiej.
Za ludzi którzy mówią mi prawde o tobie i pomagają mi poznawać Ciebie i Twoje życie. Dziękuje Ci za wszystkie dobra które mi dałeś, za siłe bym mogła dalej walczyc z przeciwnościami losu.
I za to że jestes przy mnie.
Dziękuje Ci Ojcze....
20 3 20