Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T08:30:46+01:00
4 πr² = 16 π cm ² /:π
4r² =16cm ² /:4
r² = 4 cm ² / √
r = 2cm


V = ⁴/₃ πr ³
V= ⁴/₃ π × 2³
V= 10 ²/₃ π

2 5 2
2010-01-18T08:32:13+01:00
Nie mam dostępu do symboli matematycznych, oznaczam więc:
^potęga
*mnożenie

Pole kuli:
P=4πr²
16 π cm² =4πr² /:4π
4cm²=r²
r=2cm

Objęrość kuli:
V=4/3πr^3
podstawioamy obliczone
r=2cm

V=4/3 * π*(2cm)^3
V=4/3 * π *8cm^3
V=32/3 *π cm^3
V=10 i 2/3π cm^3
2 5 2
2010-01-18T08:35:22+01:00
Powierzchnia kuli jest równa 16 π cm² . Oblicz objętość tej kuli
P=4πr²
V=4/3πr³
P=16π
4πr²=16π
r²=4cm²
r=2cm

V=4/3πr³
V=4/3π*8cm³
V=32/3πcm³
2 3 2