Odpowiedzi

2010-01-18T08:38:58+01:00
1.Nie wchodzimy w strony dla dorosłych.
2.Nie podajemy swoje dane oraz adres.
3.Gramy w gry przeznaczone do wieku.
4.Nie ufać każdemu .
5.Nie przebywać długo na komputerze.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T08:39:59+01:00
1 Nie kłam w internecie podawaj wiarygodne informacje (nie dane osobiste)
2. Rozmwaiajac z innymi nie dobrażaj ich, nie przeklinaj
3 nie dodawaj glupich komentarzy do zdjec inni moga zrobic to samo na twoich zdjeciach
4. wykorzystywaj strony zgodnie z ich przeznaczeniem
5. Nie podszywaj sie za innych na forach internetowych
4 4 4