Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T08:58:33+01:00
Pan Grzegorz pobrał z konta 120 zł, a następnie wpłacił na nie 1300 zł. Póżniej wypłacił 1460 zł. Stan końcowy konta to dług /debet/ w wysokości 140 zł. Jaki był początkowy stan konta pana Grzegorza?
x - kwota początkowa na koncie
x - 120 + 1300 - 1460 = -140
x = -140 + 120 + 160
x = 140

Odp Pan Grzegorz mia na koncie 140 zł
9 4 9
2010-01-18T09:35:54+01:00
X-120+1300-1460=-140
x-1580+1300=-140
x-280=-140
x=-140+280
x=140

Początkowy stan konta to 140zł.
3 5 3