Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T09:00:27+01:00
A)2x-3=5x+2
2x-5x=2+3
-3x=5
x=-5/3
x=-1i2/3

B)X - 14=2-6x
x+6x=2+14
7x=16
x=16/7
x=2i2/7
2010-01-18T09:02:44+01:00
A 2x-3=5x+2
2x-5x=2+3
-3x=5
x= -5/3
x= - 1 2/3


b X - 14=2-6x
x+6x=2+14
7x=16
x=16/7
x=2 2/7
2010-01-18T09:12:09+01:00
A) 2x-3=5x+2
2x-5x=2+3
-3x=5 /(-3)
x=-1 i dwie trzecie

B) x-14=2-6x
x+6x=2+14
7x=16 / :7
x= 2 i dwie siódme