Wykonaj dzielenia sposobem PISEMNYM!!!
a)6,21:10
0,32:10
326:10
b)28,4:100
475:100
4,8:100
120,6:100
c)365,1:1000
4876:1000
26,83:1000
3,3:1000
d)2936670:10000
47263,5:10000
236,8:10000
e)489365:100000
489365:10000000
223,7:100000
58275,9:1000000

3

Odpowiedzi

2010-01-18T10:37:19+01:00
A)
6,21:10=0,621
0,32:10=0,032
326:10=32,1
b)28,4:100=0,284
475:100=4,75
4,8:100=0,048
120,6:100=1,206
c)365,1:1000=0,3651
4876:1000=4,876
26,83:1000=0,02683
3,3:1000=0,0033
d)2936670:10000=293,667
47263,5:10000=4,72635
236,8:10000=0,02368
e)489365:100000=4,89365
489365:10000000=0,0489365
223,7:100000=0,002237
58275,9:1000000 =0,0582759
napisałam wyniki,bo i tak wszystko się poprzestawia
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T10:37:48+01:00
A)6,21:10=0,621
0,32:10=0,032
326:10=32,6
b)28,4:100=0,284
475:100=4,75
4,8:100=0,048
120,6:100=1,206
c)365,1:1000=0,3651
4876:1000=1,876
26,83:1000=0,02683
3,3:1000=0,0033
d)2936670:10000=293,667
47263,5:10000=4,72635
236,8:10000=0,0,2368
e)489365:100000=4,89365
489365:10000000=0,0489365
223,7:100000=0,002237
58275,9:1000000=0,0582759


liczę na naj^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T10:39:13+01:00
A) o,621
0,032
32,6
b) 0,284
4,75
0,048
1,206
c)0 ,3651
4,876
0,02683
0,0033
d)293,667
4,72635
0 ,2368
e)4,89365
0,0489365
0,002237
0,0582759