Odpowiedzi

2010-01-18T10:18:28+01:00
List oficjalny to taki w którym piszemy do kogoś ważnego zwracamy się na Pan itp. Piszemy w nim poważnie..
List nieoficjalny to taki na luzie do kolegi , jakiegoś znajomego czy mamy .. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T10:20:39+01:00
List oficjalny to pisany językiem oficjalnym. Zawiera zwroty jak proszę, uważam, z poważeniem. Jest kierowany do urzędników publicznych, polityków itp.
List nieoficjalny to list na do koleżanki, pisany językiem potocznym.