Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T11:11:00+01:00
74 °+21°=95°
1°-4 min

95°*4min=380min=6h 20min

12.00-6h20min=5.40

W Nowym Jorku jest 5.40
  • Emi4
  • Rozwiązujący
2010-01-18T11:19:40+01:00
74(stopni) + 21(stopni)= 95 (stopni) -różnica długości
95(stopni) * 4 min. = 380 min.= 6h 20min. - różnica czasu
12.00 - 6h 20min. = 5.40
W NJ w tym samym czasie jest godzina 5.40
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T11:21:18+01:00
Warszawa 21° godzina 12.00
Nowy jork-74 °;godzina?

74°-21°=53°
4min > 1°
t=53°
t=53°*4min/1°
t=212min

212min/60min=3godz53min
t=12.00+3godz53min
t=15godz53min
odp:W momencie kiedy w Warszawie jest godzina 12.00czasu miejscowego słonecznego w Nowym Jorku jest godzina 15.53czasu słonecznego

nie wiem czy dobrze proszę:)