Odpowiedzi

2010-01-18T14:10:34+01:00
A)
www.kryzys.org/viewtopic.php?t=4049
b)
www.obory.com.pl/?a=aktualnosc&typ=14&id_item=301
c)
kontakt.opoka.org.pl/wspolpraca/patronaty/2273.1,Wszystkie_nasze_dziennie_sprawy_Modlitewnik_dla_rodzin.html

mam nadzieję że pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:55:55+01:00
1.Jezu proszę cię nawróć mojego meża nich będzie zawsze skory do pomocy i dobry dla dzieci.
2.Jezu chcemy cię całą rodziną wielbić więc nam pobożne życie i zbaw nas gdy nadejdzie czas
3.św kajetanie dopomóż bezrobotnym by znalezli uczciwą prace i żyli w dostatku
4.święci aloizy i mario quattrocchi błogosławcie wszystkim małużeństwą aby byli tak zgodni i kochający się jak wy