Przeczytaj opis,i wykonaj polecenia.

Pani Małgosia urodziła się i wychowała we Francji.Uczęszczała do francuskiej szkoły,poznawała historie,kulturę,i obyczaje kraju.Jej rodzice byli polakami w domu rozmawiali z nią tylko w języku polskim.Uczyli też panią Małgorzatę polskiej historii i opowiadali jej o rodzinnym kraju.Zabierali córkę na wakacje do Polski i spędzali wspólnie z polskimi krewnymi.W wieku 30 lat kobieta wyszła za mąż i zamieszkała razem ze swoim mężem we Włoszech.Przez ponad 40 lat prowadziła tam restauracje serwującą typowo polskie potrawy.

Odpowiedz czy można jednoznacznie określić narodowość pani Małgorzaty,UZASADNIJ SWOJĄ OPINIE,

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T11:51:09+01:00
Moim zdaniem pani Małgorzata jest narodowości Francuskiej ponieważ urodziła sie we Francji i tam wychowała, chociaz jej rodzice byli Polakami. Jest to wyraznie napisane w zdaniu pierwszym .
3 4 3
2010-01-18T13:07:16+01:00
Mozna okreslic bo pisze ze urodzila sie we Francji
2 3 2
2010-01-18T15:27:40+01:00
Skoro oboje rodzice sa polakami to pani małgosia tez jest polka narodowosc przechodzi z rodziców na dzieci ale tez chyba bedzie narodowości francuskiej bo tam sie urodziła
2 3 2