Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T12:08:00+01:00
Zasada amonowa NH4OH
MNH4OH=14+5+16=35g
35g - 100%
14g - x
x=14g x 100%/35g=40%
17 3 17
2010-01-18T12:10:41+01:00
MNH4OH=14+5+16=35g/mol


35g-------100%
14g--------x
x=40%

zawartosc procentowa azotu w zasadzie amonowej wynosci 40%
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T12:18:10+01:00
MNH4OH=14+5+16=35g/mol


35g=100%
14g=x
35x=100%*14
35x=1400%
x=1400%/35
x=40%
21 3 21