Odpowiedzi

2010-01-18T12:24:29+01:00
To znaczy ze kosciuł to wszystko co mamy i ze zeczy materialne nie sa potrzebne
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T12:28:00+01:00
Przy chrzcie odmawiamy tą modlitwę. Wyznajemy wtedy naszą wiarę :, że jest jeden Bóg,nie wstydzimy sie wyznawania naszej wiary,bo wiemy że nasz Pan jest naprawdę. Jesteśmy dumni,że wyznajemy taką wiarę.

Mam nadzieję,że pomogłem,proszę o naj.......