Odpowiedzi

2010-01-18T13:09:46+01:00
Soczewki, Załamanie światła, pryzmat, soczewki, Rewolucyjny wpływ przyrządów optycznych na nasz świat, Siatka dyfrakcyjna, Światło i optyka. Wzrok zwierząt, i reszte masz na tej stronce: http://www.bryk.pl/teksty/liceum/fizyka/zjawiska_optyczne/ i tam sa ich wytłmaczenia kto odkrył itp. :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:11:56+01:00
Ludzkie:
wzrok, słuch, węch
mechaniczne:
siłomierz, termometr, amperomierz, waga, Areometr, Barometr,Bolometr,Higrometr,
1 5 1