Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T12:43:22+01:00
Http://zapytaj.com.pl/Category/006,003/2,3912,wzor_na_pole_szescianu.html

a pole się liczy 6a²
89 1 89
2010-01-18T13:06:55+01:00
Pole powierzchni graniastosłupa, który jest sześcianem liczy się ze wzoru
P = 6*a*a = 6*a²
P - pole powierzchni sześcianu
a - długość krawędzi sześcianu lub długość boku kwadratu
będącego ścianą tego sześcianu.
24 4 24