Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:03:15+01:00
To język grecki i oznacza to kocham cie kochanie moje , podobało mi się;
2010-01-18T13:03:17+01:00
Wiem tylko że to jest
lubię cię, bo wzięłam zgreckiego na polski , ale to ni egrecki bo mi napisało po angielsku, albo i grecki ale nie jestem pewna.
2010-01-18T13:34:06+01:00
"Kocham Cię moje kochanie, moje kochanie". Zdanie jest napisane po grecku.