Odpowiedzi

2010-01-18T13:32:18+01:00
W tym że była dobra dla innych
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:40:30+01:00
Chciałabym naśladowac ją w uporze w dążeniu do celu. Od poczatku wiedziała,że chce zostac siostra zakonną. Odrzucono jej kandydature dwa razy mimo to wciąż próbowała. Chciałabym również potrafic poświecic swoje życie dla Boga. Teresa była wyjątkową kobietą. Powinniśmy brac z niej przykład
20 4 20
2010-01-18T18:41:29+01:00
Była wrażliwa na ludzką krzywdę.cenię jej upór i dążenie do dotarcia do celu.
17 2 17