Odpowiedzi

2009-09-28T20:50:31+02:00
Armia asyryjska posiadała Najnowocześniejsze w tamtych czasach dobre wyszkolona:
piechote, łuczników,kawalerie, jazdy i rydwany ;))

Krótko i na temat. :)) Mam nadzieje ze pomogłam ;)
122 3 122
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T20:51:21+02:00
Była to najnowocześniejsza armia w tamtych czasach.Posiadała dobre wyszkolenie, dużo wojska, wiele doświadczenia.Posiadali takie wojska jak piechota, łucznicy, kawaleria, jazda i rydwany.
247 4 247
dzięki xd
Super
dzięki genialna odpowiedź
dzięki zadanko123
Dzięki