Odpowiedzi

2010-01-18T13:40:59+01:00
BLŹNIĘTA (22.05-21.06)
Miesiąc jak każdy inny- dzieci obrzucać cię będą kamieniami, młodzież wyzwiskami, a emeryci będą latać za tobą z krucyfiksem i wodą święconą. Może zatem najwyższy czas, żebyś spojrzał prawdzie w oczy. Weź lustro i porównaj liczbę rąk, nóg i głów w ciele przeciętnego człowieka z twoją. Ta obserwacja, drogi bliźniaku, być może wyjaśni ci, przyczynę ot choćby instynktownego zamawiania przez ciebie „zestawu dla dwojga" czy też powodu, dla którego tak często słyszałeś od mamy, że „jesz za dwóch" ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:44:47+01:00
Hehe . No to moze byc lew ?

Więc tak .........

Lew:

Uważaj na saharze , na bardzo dzikie lwy .
A gdy będziesz w ogródku swojej babci , to postaraj się opanować i nie jeść żadnych robali i nie podkradaj nigdy ogórków. <lol2>
Zdrowie lwa:
Możesz , przez kilka najbliższych dni pomyśleć o kąpieli przeciwko kleszczom . Będziesz mógł być pewny , że nie zjedzą ci cukierków. ; p

Dobra nie wiem czy może być ; p
Nie mogłam nic innego wymyśleć xd


1 5 1
2010-01-18T13:47:39+01:00
Dzisiaj jest twój szczęśliwy dzien
nikt z nauczycieli nie może cie zapyta ć
jedyną oceną jaką możesz dostać jest sześc
po szkole cała klasa kupuje ci pizze i
są do twoich usług
xdd