Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:53:01+01:00
Wzór na pole rombu, gdy dane są przekątne:
e*f/2 <----,,e'' i ,,f'' , to dlugosci przekątnych.

P= 6cm*8cm , dzielone prez 2
48 : 2 = 24(cm)
p=24cm(kwadratowe)

Odp. Pole rombu wynosi 24cm(kwadratowe)
3 4 3
2010-01-18T13:53:29+01:00
Wzór na pole przekątna razy przekątna podzielić na dwa:
pole 24cm

2010-01-18T13:54:59+01:00
E=6cm
f=8cm
P=e*f / 2
P=6 cm * 8 cm / 2=48 / 2 = 24cm kwadratowe<takiem małe 2 bad cm >


a obwodu nie wiem