Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:48:09+01:00
Góra Kościuszki została zdobyta 15 lutego 1840 roku przez polskiego podróżnika i odkrywcę Pawła Edmunda Strzeleckiego i nazwana przez niego dla uczczenia pamięci gen. Tadeusza Kościuszki
12 4 12
2010-01-18T13:50:01+01:00
W lutym1840 r podróżnik Paweł, Edmund Strzelecki dotarł na wierzchołek,sądząc, że to najwyższa góra australii ochrzcił ją nazwiskiem rodaka ze względu na podobieństwo do kopca Kościuszki w Krakowie
7 2 7
2010-01-18T13:50:18+01:00
Została została tak nazwana przez polskiego podróżnika i odkrywcę Pawła Edmunda Strzeleckiego i nazwana przez niego dla uczczenia pamięci gen. Tadeusza Kościuszki.
6 3 6