Odpowiedzi

2010-01-18T13:54:34+01:00
Akcja charytatywna-zbiórka np. pieniędzy na szczytny cel np. chore dzieci

fundacja-forma prawna organizacji pozarządowej

filantropia-dobroczynność, życzliwość
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T13:57:55+01:00
Akcja charytatywna wspieranie biednych i potrzebujących pomocy

fundacja- forma prawna organizacji pozarządowej, której istotnym substratem jest kapitał przeznaczony na określony cel oraz statut zawierający reguły dysponowania tym kapitałem.


filantropia- to działalność osób bądź instytucji, polegająca na bezinteresownym udzielaniu pomocy finansowej lub materialnej potrzebującym.