Przetłumacz na j.niemiecki: Jego powierzchnia wynosi 883 km2 i zamieszkuje ją 3,5 mln ludzi. Do 1989 roku był podzielony Murem Berlińskim na Berlin Zachodni i Wschodni. 3 października 1990 wraz ze zjednoczeniem Niemiec obie części Berlina stworzyły jedno miasto. Od 1991 znów jest stolicą państwa.

2

Odpowiedzi

2010-01-18T14:01:28+01:00
Seine Fläche beträgt 883 km2 und ist von 3,5 Millionen Menschen bewohnt. Bis 1989 die Berliner Mauer teilte die Ost-und West-Berlin. Oktober 3, 1990, zusammen mit der Vereinigung von Deutschland beiden Teilen Berlins haben eine einzige Stadt. Seit 1991, wieder ist die Hauptstadt des Staates.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T19:35:12+01:00
Seine Fläche beträgt 883 km2 und ist von 3,5 Millionen Menschen bewohnt. Bis 1989 die Berliner Mauer teilte die Ost-und West-Berlin. Oktober 3, 1990, zusammen mit der Vereinigung von Deutschland beiden Teilen Berlins haben eine einzige Stadt. Seit 1991, wieder ist die Hauptstadt des Staates.

:))