Odpowiedzi

2010-01-18T14:17:10+01:00
W nim pliki-Folder
Na niej piszesz-Klawiatura
Służą do dzwięku- Głośniki
Na nim obraz-Monitor
Twardy-Dysk
Napedza komputer – procesor
Służy do kierowania strzałka? Myszka
W komputerze panel?- Sterowania
World, Paint, to –Programy
Łączy gniazdko I komputer –Kabel zasilajacy
Inaczej kasowanie danych z dysku?-Formatowanie


Siema tutaj sobie po układasz ale masz pytania i odpowiedzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:15:30+01:00
1 p l I k
2 i N ternet
3 F older
4 k O sz
5 g R y
6 M icrosoft
7 g A du-gadu
8 s T art
9 sk Y pe
10 przeglądar K a
11 p A int

1.Ciąg danych.
2.Jest potrzebny aby rozmawiać przez gg i otwierać strony internetowe.
3.Są w nim pliki.
4.Wrzuca się tam niepotrzebne pliki.
5.Rozrywka komputerowa.
6. ... Ofice
7.Popularny komunikator do chatowania.
8.W lewym dolnym rogu ekranu.
9.Popularny komunikator do rozmów.
10. Otwiera się przez nią strony WWW
11.Najczęściej używany program do malowania.

15 4 15