Cześć potrzebuje to na jutro..
Trzeba to przetłumaczyć..
The English king,Edward I conquered Wales in the 13th century. MAny people in Wales, especially in the north, speak Welsh as their first language and all children must learn Welsh at school. In some schools other subject are taught in Welsh, too.

Z góry dzięki za rozwiązanie

3

Odpowiedzi

2010-01-18T14:00:41+01:00
The English king,Edward I conquered Wales in the 13th century. MAny people in Wales, especially in the north, speak Welsh as their first language and all children must learn Welsh at school. In some schools other subject are taught in Welsh, too.

Angielski król, Edward I przejął Walię w wieku 13.
Wielu ludzi w Walii, a zwłaszcza na północy, mówi językiem walijskim, jest on tam językiem ojczystym, wszystkie dzieci muszą się go uczyć w szkole. W niektórych szkołach uczą także innych przedmiotów w języku walijskim.
2010-01-18T14:05:07+01:00
Angielski król,edward I zdobył Walie w 13 wieku. Dużo ludzi w Walii szczególnie na północy,mówią po walijsku,poniewąż to ich pierwszy język. Wszystkie dzieci musza uczyc sie Walijskiego w szkole w niektórych szkołach inne przedmiorty są również nauczane po walijsku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:01:15+01:00
Król Angielski, Edward zdobył Walie W wieku 13-ym. wielka ilość ludzi zasiedliła się wówczas w Walii, Szczególnie na północy. walijski był ich pierwszym językiem i dzieci Musiały uczyć się jęzka walijskiego w szkole. W niektórych szkołach walijski był wykładany.