Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T14:12:21+01:00
produkcja
racjonalnośc gospodarowania
rynek
gospodarka
system ekonomiczny
rząd
konkurencja
jakośc
nabywca
przedsiębiorstwo



Mam nadzieje ze pomogłam i ze o to chodziło.
Pozdrawiam ;)
2010-01-18T14:13:04+01:00
1.interes
2.sprzedaż
3.kupno
4.rynek xd
5.ekonomia (system ekonomiczny)
6.konkurencja
7.nabywca
8.jakośc
9.produkt/y
10.usługa
11.rząd