Przetłumacz na język rosyjski :
1.Dookoła króluje zima.
2.W szkole kończy się pierwszy semestr nauki.
3.Wszyscy poprawiamy stopnie.
4.Za dwa tygodnie bedzie u nas choinka szkolna.
5.Za miesiąc będziemy mieć ferie zimowe.
6.Na feriach będziemy odpoczywać od szkoły i od nauki.

Tłumaczenie niezbyt trudne tak na poziomie 6 klasy .
Jak będą wszystkie przetłumaczone daje naj .
Zachecam do zrobienia

2

Odpowiedzi

2010-01-18T14:20:45+01:00
1. Вокруг царит зима
2. Школа заканчивается первый семестр
3. Все, что нам улучшить Оценки
4. В течение двух недель мы будем на дерево школы Рождества
5. За месяц, мы будем иметь зимние праздники
6. Feriach ляжет на школу и из школы
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:25:20+01:00
1. вокруг господствует зима
2. в школе кончается первый семестр науки
3. все мы исправляем - nie wiem jak są stopnie
4. недельки через две будет у нас школьная елка
5. tego nie wiem
6.На каникулах мы будем отдыхать от школы и от науки