Odpowiedzi

2010-01-18T14:37:32+01:00
Napisz ze w przyszłosci chcesz podrozowac po swiecie i zwiedzac rozne zakatki swiata poznawac ich kulture
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:42:03+01:00
Gdy dorosnę chcę zostać lekarzem, ponieważ ten zawód nie jest tylko dobrze płatny, ale także bardzo szlachetny.
W tej pracy fascynuje mnie to, że ludzie nie boją się operować i zszywać otwarte rany.
Do tego zawodu potrzeba dużo pracy i trzeba dużo umieć.
2 3 2