Za 2 zadania daje 20pkt.

1.Wypisz trzy argumenty, którymi się posłużysz, żeby przekonać mamę, żebym poszedł na urodziny do jakiejś osoby(rodziców tej osoby nie ma w domu)

2.Mam uzasadnić dlaczego dzieci nie mogą pić alkoholu i palić papierosów(uzasadnienia oddzielnie)

Trzeba rozwiązać oba

3

Odpowiedzi

2010-01-18T14:21:26+01:00
1. będą dziadkowie tej osoby
będą wszycsy
mam już kupiony prezent
2.alkohaol jest niebezpieczny
1 5 1
2010-01-18T14:22:15+01:00
1 nie mów mamie że nie ma tam rodziców tej osoby

2 jak wypiją to będą sie chwiąć i będzie nie przyjemnie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:23:35+01:00
Jesteśmy odpowiedzialni, nie będziemy robić głupich rzeczy, zasmucimy osobe,, jeżeli nie przyjdziemy na jego imprezę.

Alkohol i papierosy źle wpływają na nasze zdrowie. Paląc, niszczymy płuca, a pijąc zbyt wcześnie, narażamy swoje życie na śmierć.