Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:28:08+01:00
Cechy klimatyczne(temperatura,opady,wiatr): pojawia się zjawisko dnia i nocy polarnej, brak klimatycznego lata (2-3 miesiące temp. do 10), zima długa, mroźna trwająca 9-10 miesięcy, opady śniegu do 300 mm, temp. niskie (max. +10C)

Formacja roślinna :
tundra

Rośliny :
trawy, mchy, porosty, karłowate drzewa, wrzosy,

Zwierzęta :
gronostaje, łosie, wilki, kuny, jelenie i sarny

Gleby:
tundrowe, słabo wykształcone

2010-01-18T14:31:14+01:00
Cechy klimatyczne;zimno i mała ilość opadów.
formacja roślinna;tundra
rośliny;mchy,krzewinki,porosty,turzyce.
zwierzeta;--------------------
gleby;-----------------------