Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:33:47+01:00
Jezus Chrystus ustanowił sakrament pokuty. Jest on niezbędny do oczyszczenia z naszych grzechów, dlatego powinniśmy z niego korzystać. Sakrament pokuty daje nam nadzieję na to, że możemy się poprawić - naprawić całe wyrządzone przez nas zło.
2010-01-18T14:35:05+01:00
A więc....Drogi kolego lub koleżanko skorzystanie z sakramentu pokuty morze być dla ciebie deską ratunku a również ulgą na sercu bo pozbędziesz się tego wszystkiego czego masz na sumieniu a więc naprawde warto;)
2010-01-18T19:24:44+01:00
Po sakramencie pokuty jesteśmy bliżej Boga, oczyszczamy swoje sumienie. Jednocześnie jest to moment w którym możemy spojrzeć na swoje serce i przekonać się, że źle zrobiliśmy .