Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T14:33:41+01:00
Głoszą słowo Boże, aby poprzez to zachęcić innych do współuczestnictwa w eucharystii.
Chrześcijanie starają się głosić ewangelię innym ludziom po to aby zachęcić ich do życia według zasad kościoła. Czasami można też poprzez takie zachęcanie nawrócić poszczególną osobę
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T14:33:48+01:00
By Głosić prawde o Bogu
By nawrócic niewierzących
2010-01-18T14:34:00+01:00
Ponieważ Jezus powiedział apostołom aby głosili Ewangelie wszystkim narodom. I my jesteśmy jak Ci apostołowie i też głosimy Ewangelie innym ludziom.