Odpowiedzi

2010-01-18T14:33:56+01:00
Różaniec
pod twoją obrone
zdrowas maryjo
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:36:46+01:00
Np. że jest Matki Bożej Gromnicznej święto wymyślone przez polaków i że chodzimy na msze z gromnicami, że chodzimy na pielgrzymki w Matki Bożej Ludzimierskiej itp.
1 1 1
2010-01-18T14:37:02+01:00
Typowe formy oddawania czci Matce Bożej to pielgrzymki. W czasie pielgrzymek ludzie modlą się i proszą Matkę Bożą o błogosławieństwo.
1 5 1